Avatar

The Lincoln Project terrasse Trump. (Forum)

par Blake, jeudi 25 juin 2020, 19:42 (il y a 1392 jours)

Le Lincoln Project est un groupe anti-Trump qui est Républicain. Et bizarrement, les gros noms de ce groupe viennent du parti républicain. Donc, Trump n'a plus ou presque plus la confiance de son intérieur. Voici quelques noms du Lincoln Project.

CONSEILLERS DU LINCOLN PROJECT :


GEORGE CONWAY

George Conway is a lawyer in New York City and a founding member of Checks & Balances, a group of conservative and libertarian lawyers
organized to defend the rule of law.


REED GALEN

Reed Galen is an independent political strategist.
He left the Republican Party in 2016 and has spent the last three years dedicated to the political reform movement, creating a better system for all voters.


JENNIFER HORN

Jennifer Horn is a communications strategist and former Chairman of the NH Republican Party.
She was the first Republican woman in New Hampshire nominated for Federal office.


MIKE MADRID

Mike Madrid is a Republican strategist and former political director of the California Republican Party.
He serves as a senior advisor to the California Latino Economic Institute.


STEVE SCHMIDT

Steve Schmidt is a national political strategist.
He previously worked for President George W. Bush, Senator John McCain and Governor Arnold Schwarzenegger.


RON STESLOW

Ron Steslow is a brand and marketing strategist and independent political consultant.
Since leaving the GOP in 2016, he has worked to put voters first in our political system.


JOHN WEAVER

John is a national political strategist. He worked for President George H.W. Bush, Senator John McCain and Ohio Governor John Kasich.


RICK WILSON

Rick is a long time Republican media consultant and author of the New York Times bestselling book, Everything Trump Touches Dies.

Ils connaissent leur business. Ce sont des gens qui en général font des annonces négatives pour des candidats républicains. Ils sont habitués d'aller pour la jugulaire. Ils ne font pas de quartiers.

Et là, ils mettent leur art au service de Joe Biden. Et ils savent exactement frapper jambon orange Trump là où ça fait mal.

Le but de la vidéo est non seulement de le faire paraître comme un faiblard. C'est surtout de lui faire perdre les pédales.

https://youtu.be/NOI3ycbaCaE

[image]

Avatar

The Lincoln Project terrasse Trump.

par Dédé ⌂ @, jeudi 25 juin 2020, 20:21 (il y a 1392 jours) @ Blake

À force de tasser ses bras droits, il se retrouvent qu'avec des bras gauches. :D

Pauvre petit sociopathe, il doit se sentir bien seul ! :mdr:

--
[image]

Cliquer sur le logo pour vous rendre au site

Avatar

The Lincoln Project terrasse Trump.

par Blake, jeudi 25 juin 2020, 21:06 (il y a 1392 jours) @ Dédé

À force de tasser ses bras droits, il se retrouvent qu'avec des bras gauches. :D

Pauvre petit sociopathe, il doit se sentir bien seul ! :mdr:


[image]


:D

Avatar

The Lincoln Project terrasse Trump.

par Dédé ⌂ @, jeudi 25 juin 2020, 22:41 (il y a 1392 jours) @ Blake

À force de tasser ses bras droits, il se retrouvent qu'avec des bras gauches. :D

Pauvre petit sociopathe, il doit se sentir bien seul ! :mdr:

[image]


:D

____________

Avoir été à sa place, je me serais caché sous la table. :D

Ou bien, j'aurais sorti un gros cigare de la Havane et je l'aurais fumé ! :charlemagne:

--
[image]

Cliquer sur le logo pour vous rendre au site

Avatar

The Lincoln Project terrasse Trump.

par Blake, jeudi 25 juin 2020, 22:57 (il y a 1392 jours) @ Dédé

À force de tasser ses bras droits, il se retrouvent qu'avec des bras gauches. :D

Pauvre petit sociopathe, il doit se sentir bien seul ! :mdr:

[image]


:D

____________

Avoir été à sa place, je me serais caché sous la table. :D

Ou bien, j'aurais sorti un gros cigare de la Havane et je l'aurais fumé ! :charlemagne:

En ta.......


:D

Fil RSS du sujet
powered by my little forum